Searching...
11:44 33

Johan Asari Komen Gelagat Shila Di Laman Sosial





Johan Asari Komen Gelagat Shila Di Laman Sosial


Seperti yang sedia maklum, Shila Amzah jelas sedih, bengang dan seolah-olah cuba memujuk diri setelah sah beliau syok sendiri & terpedaya dengan percintaan palsu Johan kepadanya.

Apatah lagi amat jelas kelihatan ibu Johan juga seakan-akan berpihak kepada Shila Amzah [klik sini].

Iyalah yang pertama; ibu Johan amat rapat dengan keluarga Shila, keduanya; Shila pula telah berhijrah sepenuhnya dan kini sedang menempa nama di industri hiburan dan telahpun mengesahkan tiket sebagai antara penyanyi paling hebat di Malaysia berdasarkan pencapaiannya.

Johan dengan terang lagi bersuluh memilih Lana Nordin sebagai pasangan bercinta dan berharap dapat mengahwini kekasih hatinya itu. Sememangnya taste johan dapat dikenalpasti dengan ciri-ciri yang sama seperti Nabila Huda.

Bagaimanapun, luahan hati Shila Amzah [klik sini ] di laman sosial telah melahirkan rasa kurang senang kepada Johan Asari.

Berikut merupakan kata-kata Johan ( BuahMulut )

Bagi saya dalam hal sebegini Shila Amzah menunjukkan sifat yang tidak matang, Apa yang boleh saya katakan dia dah pun block akaun instagram saya dan juga media social lain. Saya pun tidak pasti kenapa dia bersikap demikian

Jujur saya katakan apa yang saya lalui bersama Lana pada ketika ini tidak ada apa-apa agenda yang tersembunyi. Saya juga nak perbetulkan isu yang mengatakan Family saya tidak setuju saya berkahwin dengan Lana.

Mereka bukan tidak bersetuju dan membenci Lana tapi family saya suruh kami berkawan dulu dan kenal hati budi masing masing sebab perkahwinan bukan satu perkara yang boleh dibawa main-main



33 comments:

  1. haha padan muka,you deserve it shila

    ReplyDelete
  2. aku sokong johan ngn lana. n hope johan dapat ubah lana jadi perempuan yg lebih baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xyh duk caci ..agama da bgtau lelaki yg baik untuk pompuan yang baik.. Pahami Ap agama ckp btol2..klu pompuan tu jht then bwrubah jd baik ap slahnya..korg xtau ye kebanyakan org jht nk berubah tp depe malu..disini perlunya pembimbing..depe perlukan pertolongan bkn cacian..ug baik xsemestinya akn dpt syurga akhirnya..yg jht xsemesti dpt nerake akhirnya..pkir matang la oit..

      Delete
  3. johan pon bodo , same je dua dua ekor ni . sorang tak matang , sorang cari dosa

    ReplyDelete
  4. Ermm..Aku pun Xphmlah artis Malaysia ni suke sngt cri popularity...
    Nnty kat akhirat pon nak cri jugk ke???Syurga Atu Neraka
    MasyaAllah~

    ReplyDelete
  5. Lain kali johan kalau rase taknak bercinta dengan Shila jangan lah menunjuk harapan pada shila. Shila pon jangan la menunjuk nunjuk sgt perasaan tu walaupon baru 2 kali "gagal" bercinta. Org lain entah lagi banyak kali gagal bercinta. Berzikir saje la kamu dua.

    ReplyDelete
  6. jgn bg harapan pd yg x pasti .. kesian shila ...

    ReplyDelete
  7. ada yang baik depan mata, cari yang asdfghjkl. haha.. manusia bkn senang nak di ubah beb. ukur baju di badan sendiri. takpe shila, kau tak rugi pun.. aku sokong kau !

    ReplyDelete
  8. tak pe shila..aku paham perasan ko mcm mana benggang dibagi harapan palsu..insyallah ada juga hikmahnye nanti..kalau ada jodoh x kemana pown.

    ReplyDelete
  9. xpe..kak shila baik so dia layak lelaki yang lebih baik drpad johan nih..
    pelik pulak lelaki ni permata ada dpan mata ,kaca juga yg dia pilih.anyway somaga berbahagialah ye ngn lana tuu

    ReplyDelete
  10. Shila kumpul jer duit byk2 x yah nk bercinta sgt..ada lh jodoh yg baik tuk u klu u sntiasa utama kn family n agama..

    ReplyDelete
  11. Bole ke...johan tu nk mendidik lana...sama2 tenggelm ada la kot....lelaki mcm johan ni...x layak untuk shila...1 day Allah swt blas perbuatan. ..melukakn perasan org...ni...

    ReplyDelete
  12. Alaaa...shila pun apa kurangnya.mungkin ni karma dorank anak beranak hentam xbf shila dl sampai malukan sharnaaz

    ReplyDelete
  13. kawin ngn aku jela shila oi haha

    ReplyDelete
  14. tak payah nak melenting sangat hal diorang tu . .
    tak slh sbnar nye Johan nak dkat Lana. .
    perempuan yg baik atau kurang baik pasti akan dpt lelaki yg baik sb lelaki tu akn pimpin perempuan tersebut tp lelaki yg kurang baik takkan dpt perempuan yg baik. . phm kn lah sendiri hehehe

    ReplyDelete
  15. Tp bukan sbelum ni memang menafikan bcinta ke mreka 2 ni.kawan je kan.tp knape plu kcewa?

    ReplyDelete
  16. Johan nak kawin dgn Lana? Hahahahahaha. Baru seminggu dua kahwin nanti keluar cerita Lana bunting pelamin. Konon! Opss

    ReplyDelete
  17. bkn lana kapel ngan mat saleh czech ke? ke cinta lm

    ReplyDelete
  18. Owh,myampah btl la,nape mst nk sakitkan hati sesama manusia. Apepun shila amzah be strong k,ALLAH maha mgethui ape y hambaNya xketahui..tawakal.

    ReplyDelete
  19. elleh korang ni minat shila jer lebih...korang x tngok ker budak tuy btul2 x matang lg...mcm2 upload kat youtube...x ker bodoh nmanyer tuy...aparaaa

    ReplyDelete
  20. Tengok Johan macam tengok luaran je. Tahulah Lana tu seksi bak hang. Dia nak tek le tu.

    ReplyDelete
  21. tak baik nak kutuk2 lana sgt . tak semestinya dia macam tu . dia tak boleh berubah .. kadang2 org yg kita anggap tak baik , tak elok . bila dia berubah , dia lagi bagus dari kita ..

    ReplyDelete
  22. buta mata .. buta hati... kerana sorang lelaki nak berubah ... bangang punya pompuan ... nak berubah kerana lelaki bukan kerana allah ...

    ReplyDelete
  23. bile kite baik jodoh yg dtg pn baik gak la...sbr je la.byk2 kn berdoa...anda masih muda..jauh ag perjalanan anda...

    ReplyDelete
  24. Aku rela untuk mu shila...Call me babe 0127835446 ok...

    ReplyDelete
  25. Shila, kau lawa la. tunggu masa je orang nak masuk meminang . Jodoh Milik Allah :)

    ReplyDelete
  26. jodoh itu milik Allah s.w.t..mungkin Allah memberi jodoh yg kita nampak tak berapa nakelok dgn johan tp tiada salahnyer jika allh memberi ujian buat dia untuk membentuk lana menjadi lebih baik dan lebih baik..jika kita menidakan jodoh allh itu..samalah kita menentang usaha allh kepada hambanya..jika kita hdup berlandaskan alquran dan sunnah insyallh di berkati oleh allh...dismping itu kita kene byk berdoa (Johan & Lana) agar diberi hati yg kuat jgn balik2 kan hati kearah yg tak elok..jika ini jalanyer berusahalah kearah yg lebih baik..perbetulkanlah yg mana xelok tu..tutup buku lama dan buka yang baru semoga allh memelihara kita..amin...

    ReplyDelete
  27. kepada shila anggaplah ini ujian dan duggan dari allh utk menguatkan lagi iman dan taqwa kita padaNYa..mungkin allh ingin memberi jodoh yg lebih baik dari itu..kita redha..bila kita redha kita akn nampak kebahagian..insyallh allh itu lebih maha Mengetahui ap yg terbaik utk hambanya..disamping itu jgn lupa padanya..sentiasa berdoa dan terus berdoa itu adalah senjata org2 mukmin..mudah2an shila diberi hati yg tenang dalam menghadapi ujian ini..terima dgn ikhlas,tenang dan redha..Allah akn memberi kita hikmah yg amat besar..org besabar ini ad hikmahnya..

    ReplyDelete
  28. Lana tu yg org slalu panggil pamela anderson malaysia ea?

    ReplyDelete
  29. xpyh kutup spa2 pn kte tgu ap akan jdi sdh

    ReplyDelete